BACK OFFICE SPECIALISTA ZPRACOVÁNÍ ÚVĚRŮ
CENTRÁLA V PRAZE
O NÁS
Posouváme tradiční model bankovnictví na novou úroveň. Propojujeme svět poradenství a nové technologie. Partners Banka nabízí perfektní služby osobního a rodinného bankovnictví a moderní bankovní aplikaci.
Hledáme nového kolegu či kolegyni s několikaletou praxí na pozici BACK OFFICE SPECIALISTA ZPRACOVÁNÍ ÚVĚRŮ do týmu úvěrového back office pro retailovou klientelu.
JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
Vaší hlavní pracovní náplní bude zajišťovat efektivní zpracování administrativy související s úvěrovými produkty, především spotřebitelskými úvěry a hypotékami. Denně budete spolupracovat s kolegy v bance a podílet se s nimi na tom, že všechny procesy související s poskytováním úvěrů běží hladce.
Budete odpovídat za kontrolu a doplnění veškeré potřebné dokumentace k poskytnutí úvěru, budete připravovat smluvní podklady, provádět úpravy dokumentů, čerpat úvěry, hlídat plnění podmínek a závazků a spolupracovat s dalšími interními odděleními, když bude něco v nepořádku.
Vaším úkolem bude také zlepšování procesů. Zapojíte se do projektů na automatizaci a zefektivnění úvěrového back office, abychom poskytovali co nejlepší služby jak pro naše interní, tak externí klienty.
Jinými slovy hledáme zkušeného specialistu, který má několikaletou praxi z jiných bank se zpracováním úvěrové dokumentace.
CO OD VHODNÉHO KANDIDÁTA OČEKÁVÁME?
- SŠ vzdělání s maturitou,
- minimálně 3 roky zkušeností v oblasti úvěrového back office v bankovnictví (jedná se o administrativní roli bez přímého kontaktu s klienty nebo schvalovacích aktivit, pozice tak není vhodná pro obchodníky ani schvalovatele úvěrů),
- logické myšlení, orientace na detail, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, týmový hráč,
- proaktivní přístup k práci a chuť přinášet nápady na zlepšení procesů,
- zkoušku dle zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelských úvěrech (pomůžeme Vám ji získat, pokud ji nemáte).
CO VÁM NABÍZÍME MY?
Náš největší benefit? Baví nás to, co děláme! V Partners jsme parta nadšenců, která už společně prošla nejedním úspěšným projektem. Nehledáme složitosti, naopak – snažíme se věci zjednodušovat, digitalizovat, automatizovat, a hlavně spolu jednat napřímo. Společně budujeme něco velkého, a právě otevřená komunikace a týmová spolupráce nám v tom pomáhají.
Z klasických benefitů můžeme nabídnout:
- 4 týdny dovolené a k tomu 5 dnů sickdays navíc, celkově tedy pět týdnů,
- notebook, mobilní telefon + tarif (neomezené volání + SMS, 8 GB dat),
- možnost zvýhodněných mobilních tarifů u T-Mobile i pro rodinné příslušníky,
- příspěvek na stravování ve výši 116 Kč / den,
- měsíční příspěvek na penzijní připojištění,
- zvýhodněná cena finančních produktů skupiny Partners, např. bankovní účet Pro rodinu a Pro dva zdarma atd.,
- Multisport karta,
- dny zdraví – vitamínové balíčky, očkování apod.
Místo výkonu práce: Praha 4 Chodov. V současné chvíli na této pozici není možná práce na home office.