SPECIALISTA SPRÁVY SMLUV A LOGISTIKY
CENTRÁLA V PRAZE
Měníme svět financí, pusť se do toho s nám! Staň se součástí oddělení Back-Office.
O NÁS
Jsme Partners Financial Services, a.s. – moderní finanční skupina s velkými vizemi i kapitálem na jejich realizaci. Pečujeme o více než půl milionu klientů a 2 tisíce poradců. Nejsme korporace, promluvit si s majitelem proto není sci-fi. Snažíme se změnit zaběhlé pořádky ve finančním sektoru, jsme inovátor a tvoříme nové koncepty. Máme vlastní investiční společnost, pojišťovnu, penzijní společnost, síť kamenných poboček a už i vlastní banku.
Něco málo o týmu na Back-Office finanční skupiny Partners
- Chceš se stát součástí týmu, který je důležitým stavebním kamenem naší společnosti Partners a procesně udržuje v chodu celý holding?
- Chceš být součástí relativně malého, ale dynamického týmu, ve kterém je kladen důraz na přátelské vztahy a spolupráci. Našim společným heslem „táhneme za jeden provaz“ není jen prázdnou frází?
- A pokud změna v procesu je pro tebe výzvou? Pak hledáme právě tebe!
CO TĚ ČEKÁ
Jako specialista správy smluv a logisty se budeš věnovat této agendě:
Zajištění kompletní agendy spojené s evidencí odeslané a přijaté pošty:
- Vyzvedávání zásilek na pobočce České pošty.
- Příjem, třídění a doručování zásilek adresátům.
- Evidence zásilek v informačním systému (IS).
- Včasné odesílání zásilek prostřednictvím České pošty, GLS či kurýra.
- Příprava a balení zásilek dle potřeby.
Podpora Senior specialisty logistiky při správě vozového parku:
- Zavezení a vyzvednutí vozidel ze servisu jako doprovodné vozidlo.
- Distribuce smluvní dokumentace obchodním partnerům dle potřeby.
Zpracování klientské smluvní dokumentace pro společnost Partners:
- Digitalizace smluv a povinné dokumentace (skenování, ukládání).
- Vyřizování požadavků / intervencí obchodních partnerů (mailing).
- Zadávání klientských smluv do IS.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME? HLEDÁME:
- Týmového hráče.
- Zodpovědnou a pečlivou osobu s pozitivní přístupem.
- Osobu, která spojení „to nejde“ nezná a přijde s řešením nebo s návrhem.
- Někoho, komu práce s PC není cizí. Zejména MS Office.
- Osobnost, která má ráda administrativu
A CO VŠE ZA TO?
Možnost uplatnit své nápady a podílet na zjednodušení procesů. Nabízíme ti práci v pěkných kancelářích v Praze na Chodově, s neomezeným přístupem k dobré kávě, příspěvkem na stravování a středečními obědy přímo na pracovišti zdarma. Plat, který si zasloužíš a k tomu další finanční ohodnocení – roční bonus a řadu dalších prima benefitů, včetně možnosti občasné práce z domova. A protože dynamicky rosteme, chceme se poznat a pracovat na vzájemných vztazích. K tomu nám slouží pravidelná prima akce – víkendové teambuildingy, vánoční večírky, ale i mimo pracovní týmové akce.
Využij této příležitosti a dej nám vědět.
Těšíme se na tebe, oddělení Back-Office Partners