SENIOR SPECIALISTA ZPRACOVÁNÍ ÚVĚRŮ / TEAMLEADER

CENTRÁLA V PRAZE

O NÁS

Stavíme přelomovou Partners Banku. Tvoříme jedinečný typ otevřené banky Spojujeme fintech bankovnictví a osobní poradenství.

Společnost Partners začala na českém trhu působit v roce 2007. V současné době se těší důvěře přibližně 600 tisíc klientů, má přes 170 poboček a 2 300 profesionálních poradců. Finanční skupinu Partners společně tvoří: životní pojišťovna Simplea, penzijní společnost Rentea, Partners investiční společnost, nemovitostní fondy Trigea a Merity, vydavatelství NextPage Media. Od března 2024 funguje na českém trhu nová, fintechová Partners Banka. Obrat skupiny v roce 2023 překročil 4 miliardy korun.

Do týmu úvěrového back office pro retailovou klientelu hledáme nového kolegu či novou kolegyni na pozici SENIOR SPECIALISTA ZPRACOVÁNÍ ÚVĚRŮ s ambicí vybudovat a vést svěřený tým a převzít odpovědnost za svěřené procesy.

 

JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

  • Budete na denní bázi komunikovat s kolegy v rámci Banky a řešit s nimi procesy vztahující se k poskytování úvěrových produktů, hlavně půjček a hypoték. Součástí práce bude také kontrola dokumentace, vyžádání a doplnění chybějících podkladů.
  • Připravovat budete smluvní dokumentaci a provádět její změny, čerpat úvěry, hlídat plnění podmínek a závazků a spolupracovat s interními odděleními, když bude něco v nepořádku.
  • V průběhu životního cyklu úvěrů budete řešit úkoly, kdy bude nezbytné podpořit klienty nebo kolegy v situaci, kterou nelze odbavit jinak než s vaší pomocí.
  • K práci budete využívat interní databáze, software a vlastní zkušenosti s back office procesy úvěrových produktů.
  • Při práci budete neustále přemýšlet o nastavených procesech a možnostech jejich vylepšení. Zároveň se budete podílet na nastavení a automatizaci procesů s cílem být efektivnější, rychlejší a vstřícnější pro interní i externí klienty.
  • Jako teamleader budete odpovědná/ý za nábor a trénink nových kolegů a rozvoj svěřeného týmu.
  • Budete navrhovat a implementovat nové procesy, analyzovat a zlepšovat existující procesy.
  • Procesy ve Vaší odpovědnosti budete monitorovat, prezentovat jejich výsledky a stále rozvíjet k dosažení vyšší efektivity, rychlosti, jednoduchosti a nízké chybovosti.

 

CO OD VHODNÉHO KANDIDÁTA OČEKÁVÁME?

  • SŠ / VŠ vzdělání,
  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici v bankovnictví,
  • zkušenosti s vedením a motivováním týmu,
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti,
  • organizační dovednosti a schopnost efektivně stanovovat priority,
  • logické myšlení, dobré analytické dovednosti, orientaci na detail, spolehlivost, komunikativnost,
  • proaktivnost; nečekáte, až Vám někdo zadá práci, máte inovativní myšlení a přicházíte s nápady na automatizaci procesů apod.,
  • k práci na této pozici je zapotřebí zkouška dle zákona č 257/2016 Sb. o spotřebitelských úvěrech. V případě, že ji nemáte, pomůžeme se zajištěním.

 

CO VÁM NABÍZÍME MY?

Zejména motivující atmosféru. U nás oceníte plochou organizační strukturu a přímou spolupráci v týmu, velkou míru samostatnosti a možnost profesního rozvoje. Nabízíme pěkné kanceláře v Praze na Chodově a širokou škálu benefitů. Nudit se rozhodně nebudete, náplň práce je pestrá. Dostanete příležitost i prostor uplatnit své nápady.

Chci být součástí týmu

Chráněno službou reCaptcha (ochrana soukromí - smluvní podmínky)

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy.

Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit. Nyní udělený souhlas je platný po dobu 1 roku.

Více informací & nastavení