Chceš jistotu, stabilní zaměstnání, férového zaměstnavatele, dobré finanční ohodnocení a zároveň i zajímavé zaměstnanecké benefity?
Přidej se k nám a staň se součástí našeho klientského servisu
CENTRÁLA V BRNĚ
V Partners jsme všichni jeden tým, ten z klientského servisu je dvacetičlenný a tvoří zázemí nejen klientům, ale i poradenské síti.
Pokud Tě láká pestrá náplň a kariéra ve finančním oboru s velkým potenciálem růstu, ozvi se nám. Hledáme osobnost plnou energie a nadšení, kterou bude práce bavit! A pokud Tě baví komunikace po telefonu, administrace včetně mailování s klienty a jejich poradci, tak právě Tebe hledáme.
Nejedná se o žádný telemarketing.
CO TĚ ČEKÁ?
Budeš pracovat pouze s klienty naší společnosti, takže na druhém konci telefonu nečekají žádní neznámí lidé.
Administrativa s interními systémy Tě nemine, ale postupy, systémy Ti rádi vysvětlíme a naučíme.
První dny v novém pracovním prostředí Ti zpestří vyškolení supervizoři, kteří mají bohaté zkušenosti se zaškolováním nováčků.
CO NAOPAK OČEKÁVÁME MY?
- Komunikativní osobnost, která si bude umět poradit i v nelehké situaci.
- Bojovníka, který se nevzdává při prvním neúspěchu.
- Nesmí Ti chybět uživatelská znalost práce s PC a internetem.
- Sympatického kolegu s velkým nadšením pro práci v Partners.
A CO ZA TO?
Kromě moderního a krásného pracovního prostředí, které zahrnuje i relax zónu, máme i další příjemné benefity v podobě příspěvku na stravování, 1x za týden svačina a oběd zdarma přímo na pracovišti, sick days, MultiSport kartu a další prima benefity. A k tomu určitě kromě pravidelné pevné mzdy máš nárok i na bonusy a osobní ohodnocení. A protože máme dvě centrály v Praze a v Brně, pořádáme pravidelné akce – víkendové teambuildingy, večírky, ale pořádáme i mimo pracovní akce.
Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám svůj životopis, určitě si ho rádi přečteme a ozveme se Ti.
Těšíme se na setkání!